במלאי

אלחוטי המשחק להתמודד עם 26.2 רגל רמקול מובנה בקר משחק RGB אחורית למחשב

(0)
₪134.41 ₪220.36
Sku: w1209
קטגוריה: משחקים ואביזרים
צבע:

תיאור מלא

אלחוטי המשחק להתמודד עם 26.2 רגל רמקול מובנה בקר משחק RGB אחורית למחשב

תכונה: 1. [נרחב תואם] בקר משחק אלחוטי תואם PS4 עבור PS3 קונסולת עבור iOS (עבור iOS 13.0 מגה ומעלה) למחשב, ואני תומכת בכל גרסת המשחק על קונסולת PS4.מבנה ארגונומי.מצויד עם dual נקודת קיבולי חישת המגע.

2. [ביצועים גבוהים] Wireless gamepad מאמצת חיבור אלחוטי טכנולוגיה (BT 5.0) כדי לספק אמין אותות בתוך 26.2 ft ללא דיחוי וללא ניתוק.חזקה נגד התערבות.נהג חינם, חיבור אוטומטי, לא מייגע התאמת התהליך.

3. [תאורה אחורית RGB] אלחוטי המשחק להתמודד עם כפתור יש תאורה אחורית, סוללה חיווי, נבנה בשנת צבע אור LED באור מדריך, מציין את השחקן להתמודד עם מצב אורות בצו של כחול, אדום, ירוק, ורוד.

4. [כפול רטט 6 צירים] נבנה על ימין ועל שמאל אסימטרי מוטורס, תמיכה כפולה מנוע רטט כפולה פונקציה.נבנה ב-3D חיישן תאוצה וג ' ירוסקופ, חיישן, עם 6 צירים חש פונקציה.

5. [USB] Wireless gamepad תומך באינטרנט שדרוג של בקר קושחה דרך מחשב יציאת USB, תומך העדכנית ביותר עבור PS4 מארח המערכת, וימנע את המוצר להיות שמיש עקב מארח מערכת שדרוגים.

6. [אוטומטי במצב שינה] כאשר את בקר המשחק קשורה עבור iOS, אם אין פעילות במשך 15 דקות, הידית נכנס במצב שינה ולטפל החיווי תכבה.

מפרט:

סוג פריט: בקר משחק אלחוטי

חומר: ABS

צבע: אדום

חיבור: אלחוטי

מרחק אלחוטי: על 8m / 26.2 רגל

סוג סוללות: מובנה 600mAh ליתיום יון סוללה (מובנית)

רשימת החבילות:

1 x בקר משחק אלחוטי

1 x כבל נתונים

1 x הידני

איך להשתמש:

לחבר את המארח בקר עם כבל נתונים, הידית מארח אתה מחובר בהצלחה, האור מדריך בר הוא כחול בהיר, ואת החיבור האלחוטי ניתן לבצע לאחר ניתוק כבל USB.

  • מותג : אתה חושב
  • מקור : סין
  • תואם מותג/מודל : אחרים

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך