במלאי

סופר 36 אינץ '900 מ" מ L חכם אתנול צורב האח להכניס מודרני מרחוק בקרת wifi

(0)
₪9 395.77
Sku: w1566
קטגוריה: שיפור הבית
צבע:

תיאור מלא

למה לבחור איתנו ? 1.אנו מתגאים לא רק מבחר גדול של אתנול קמינים אבל גם עם שירות לקוחות שאין שני לו אף אחד. 2.כל מוצר שאנו מספקים 5 שנים אחריות אשר להשאיר לגרום ללקוחות שלנו לא לאחר המכירה דאגות. 3..חכם אתנול firelaces נועדו להיות בקלות מותקן ומופעל.ללא צורך ארובה או צינור חיבור. 4..המפעל שלנו מצויד עם המדינה-of-the-art טכנולוגיות ייצור, מתקנים ופורס המובילים בעולם-תהליכי הייצור. 5..יתר על כן, המפעל שלנו שומרת הגבוהה ביותר אבטחת איכות ובקרת איכות שיטות יחד עם ייצור, ציוד בדיקה כדי לוודא שכל פריט מיוצר רחבי עלים המפעל מושלמים.

ביו אתנול מקום של אש

ליצור מוקד הקיר בסלון שלך

יתרונות של קמין אתנול 1. קל להתקנה.אין זרימה.ביותר לאפשר DIY התקנה, אשר חוסך את עלות ההתקנה. 2. אוורור לא נדרש, אשר ממזער הפנים איבוד חום. 3. לא שפעת משוחח החלל הפנימי ומאפשר עירונית dwellings להיות retrofitted עם אח בקלות רבה יותר מאשר עם אח מסורתי. 4. כוויות ברור 5. קל לתפעול 6. תחזוקה נמוכה, לא אש, ניקוי הארובה, או מגושם דלק מוצק לערום ולאחסן. 7. השפעה סביבתית נמוכה, אדים או עשן; משתמש משאבים מתחדשים כמו פיו l.

ביו אתנול מקום של אש

Creat מוקד הקיר בסלון שלך

יתרונות של קמין אתנול 1. קל להתקנה.אין זרימה.ביותר לאפשר DIY התקנה, אשר חוסך את עלות ההתקנה. 2. אוורור לא נדרש, אשר ממזער הפנים איבוד חום. 3. לא שפעת משוחח החלל הפנימי ומאפשר עירונית dwellings להיות retrofitted עם אח בקלות רבה יותר מאשר עם אח מסורתי. 4. כוויות ברור 5. קל לתפעול 6. תחזוקה נמוכה, לא אש, ניקוי הארובה, או מגושם דלק מוצק לערום ולאחסן.

7. השפעה סביבתית נמוכה, אדים או עשן; משתמש משאבים מתחדשים כמו פיו l.

1.אנו מתגאים לא רק מבחר גדול של אתנול קמינים אבל גם עם שירות לקוחות שאין שני לו אף אחד.

2.כל מוצר שאנו מספקים 3 שנים אחריות אשר להשאיר לגרום ללקוחות שלנו לא לאחר המכירה דאגות.

3..חכם אתנול firelaces נועדו להיות בקלות מותקן ומופעל.ללא צורך ארובה או צינור חיבור. 4..המפעל שלנו מצויד עם המדינה-of-the-art טכנולוגיות ייצור, מתקנים ופורס המובילים בעולם-תהליכי הייצור.

5..יתר על כן, המפעל שלנו שומרת הגבוהה ביותר אבטחת איכות ובקרת איכות שיטות יחד עם ייצור, ציוד בדיקה כדי לוודא שכל פריט מיוצר רחבי עלים המפעל מושלמים.

מפעל ייצור

שאלות נפוצות מה זה ביו-אתנול. דלק?

ביו אתנול, דלק המופק מתירס ולכן עושה את זה בר קיימא מקור אנרגיה.רק שיורית פליטות בעת שריפת ביו אתנול הם פחמן דו חמצני ומים אדים.הוא ביו אתנול בטוח לשימוש פנימי?

כן.אתה רוצה בצע את ההוראות עבור כל דגם לגבי הוראות הרכבה וכו'.איך אני מפעיל את האח?

פשוט למלא את המבער עם ביו-אתנול. דלק והדליקו אותה.אף פעם לא להוסיף דלק כאשר מואר.איך אני יכול "לכבות" האח שלי?

כל תנור קצת שונה.ברוב casesthe דלק מגש יש מכסה כדי לכסות את הפתח.השימוש בכלי בתנאי לסגור את מכסה הדלק מגש לכבות את הלהבה.כאשר אתה סוגר את המכסה לך לחסל את אספקת החמצן אשר מכבה את הלהבה, דומה נר.איך אני יכול להתאים את הלהבה?

גדול הפתיחה של מכסה גדול יותר להבה.להתאים את opeing כדי ליצור את גודל הלהבה שאתה מחפש.

איזה סוג של פני השטח אני יכול הר הקיר שלי על האח?

על הקיר הר דגמים, רק לעלות אותם על יציב, ישר, אנכי משטח הקיר.אתה יכול לטעון שזה נגד לבנים, קירות גבס, אבן, אריח, ואת כיסה את הקירות.לא לתלות את זה על כל קיר עם בד או בד כיסוי.דגמים מסוימים יכולים להיות שקוע קיר.מה הוא צבע פלדת אל-חלד?

החום המיוצר על ידי האש עלולה לגרום קצת דהוי הדלק מגש ומכסה.מורחב וקבוע שימוש האח שלך עלול להוביל קל להשמיץ ושינויי צבע של האח עצמו, אבל יכול בקלות להיות ניקה.איך אני מנקה את ביו אתנול FIREPALCE?

  • אחריות : 3 שנים
  • function1 : הצתה אוטומטי/השמדה/דלק טעינה
  • סוג : אתנול קמינים
  • פונקציה-5 : כבד לנער חיישן
  • הפונקציה-2 : Co2 בטיחות גלאי אינפרא-אדום.
  • חומר : 304# נירוסטה
  • סוג התקנה : הכנס
  • גודל : 908mm L x 193mm W x 168mm H
  • מקור : סין
  • פונקציה-3 : מערכת אזעקה
  • דלק : ביו אתנול
  • פונקציה-4 : אלקטרוניים, גלאי חום
  • הסמכה : CE
  • מספר הדגם. : ILFP-SR36-כסוף או שחור -00041
  • שימוש : מקורה

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך