במלאי

שולחן צד פסיפס השולחן, שולחן צד קטן השולחן העליון זכוכית עגול מרפסת שולחן קפה המרפסת מקורה זכוכית עליון כיסא ורוד C

(0)
₪1 468.39 ₪1 907.00
Sku: w16183
קטגוריה: ריהוט חדר האוכל
צבע:

תיאור מלא

【רטרו עיצוב זכוכית שולחן צד】 הסדרה של הצמח שולחנות צד היה ברור מרקם וצבעים בהירים.בחוץ שולחנות צד מעוצבים עם סיבוב גבי זכוכית עם פרח יפה דפוס.אתה תאהב את איכות תראה כאשר אתה מציב אותו במקום שלך.

【חכם גודל כל שטח】זה בראש הטבלה הוא בקוטר 14 ס "מ. השולחן הוא 4.8 ק" ג, סופר קל כדי להזיז אותו מסביב.את השולחן בזריזות כדי להתאים לכל חלל.זה הוא בגודל המושלם עבור קטן פינות ישיבה וגם יכול בהחלט להתאים כל חללים גדולים.זה רק לייפות את החלל שלך עם זה יפה גבי שולחן זכוכית עיצוב.

【עמיד בפני חלודה, קל להרכבה】כמו שימוש חיצוני, זה השולחן מטופלים עם אנטי-חלודה ציפוי.זה לעמוד בפני כל סוגי מזג האוויר.לא נדרשים כלים, רק מפנה 4 אומי, אשר לקח רק 2 - 3 דקות.

【חסון מסגרת מתכת ועמיד גבי שולחן זכוכית】השולחן בנוי של חיזוק מסגרת מתכת עגולה, זכוכית עליון.רגלי השולחן לחצות את התמיכה חינני רגליים מעוקל עיצוב לעשות את זה יותר יציב,הוא חסון ויציב עבור השימוש היומי שלך.

【צדדי מבטא שולחן】השולחן הוא מושלם לשימוש פנימי וחיצוני,כגון צמח, שולחן צד, מרפסת שולחן, בחוץ שולחן קפה, כל נושא החוף תפאורה, רק על ידי בריכת שחייה הצד או בכל מקום אחר.זה רק נראה נהדר לכל מקום.אנחנו מאוד שמחים להגיש לך,אם יש לך שאלות או לא מרוצים עם המוצרים שלנו, אנא צור איתנו קשר באמצעות דוא " ל על הזמן, אנחנו נחליף את זה בחינם ואל\\ \ 't לחזור.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך