במלאי

המכונית האד להציג תצוגה עילית האד על המכונית זווית מתכווננת טעינה אלחוטית מתכווננת דוכן תצוגה נייד עבור

(0)
₪47.52 ₪95.05
Sku: w1623
קטגוריה: אלקטרוניקה לרכב
צבע:

תיאור מלא

מכונית תצוגה עילית הוא נייד האד זה מאפשר לך לראות מידע חשוב על השמשה הקדמית שלך.יש לו עיצוב משולב זה הוא קל לשימוש והתקנה.אתה יכול להתאים את הזווית כדי שיתאימו להעדפותיך.ליהנות יותר, חכם יותר חווית נהיגה עם רכב תצוגה עילית.

מפרט:

חומר: ABS

גודל: (בערך).20*8*3 ס "מ/7.87*3.15*1.18 ס" מ

אריזת רשימה:

מכונית תצוגה עילית*1

כבל USB*1

ראה עוד פרטי המוצר

1. [ מאמץ טעינה ] לחוות את הכוח של טעינה אלחוטית עם HUD.לא עוד מגשש עם חוטים או שקעים.פשוט הנח את הטלפון על האד ולתת לו לעשות את הקסם.הטלפון שלך יהיה לטעון מהר יותר ובטוח יותר מבלי להשפיע על ביצועי הסוללה או את איכות האות.

2. [ נוח התאמת הזה תצוגה עילית על מכוניות קטן גודל מתכווננת זווית זה מאפשר לך לתלות את זה על לוח המחוונים שלך בתוך שניות, נותן לך ברור ונוח הנוף של הכביש בלי הסחות דעת.

3. [ ברור הקרנה ] תהנו נייד האד כי פרויקטים פריך ובהיר מידע על השמשה הקדמית שלך, מבלי לחסום את הנוף או מסיח את דעתך.אולטרה דק העיצוב עושה את זה קל להתקין ולבצע.

4. [ התקנה מהירה וקלה אין כלים הנדרשים.זה תצוגה עילית על מכוניות משולב עיצוב דו צדדי דבק התחתונה זה מאפשר לך באופן מאובטח הר זה על לוח המחוונים שלך.תקע אותו לתוך המכונית שלך ולחוות את תצוגה מדהים.

5. [ מעשי, ידידותי למשתמש, לא מסובך ההתקנה או חוטים הם צריכים בשביל זה תצוגה עילית על מכוניות.זה בא עם החלקה הרצועה שמחזיקה אותו היטב על לוח המחוונים שלך.אתה יכול גם להשתמש בו בתור טלפון סלולרי לעמוד בכל עת.

  • מותג : Ai המכונית כיף
  • מקור : סין
  • משקל פריט : 0.00g

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך