במלאי

1 יח ' עומד אגרוף שקית כיסוי עמיד למים עצמאי שק החבטות כיסוי מתכוונן כבד באיגרוף, שקית כיסוי מגן

(0)
₪58.56 ₪97.58
Sku: w1996
קטגוריה: כושר & גוף הבניין
צבע:

תיאור מלא

1 יח ' עומד אגרוף שקית כיסוי עמיד למים עצמאי שק החבטות כיסוי מתכוונן כבד באיגרוף, שקית כיסוי מגן

חינם עומד שק החבטות הכיסוי מדויק מתאים עבור רוב רגיל עומד שקי אגרוף של תיק בגודל עד 58.2 אינץ Hx13.4ס מ D (לא אוניברסלי, בבקשה למדוד את הגודל).כיסוי מלא אגרוף שקיות, מתכוונן drawstrings בתחתית לוודא כדי להתאים גדלים שונים של שקיות אגרוף, להחזיק את זה, המון מקום שונה שק החבטות.

את מעמד שק איגרוף הכיסוי עשוי ripstop בד 420D אוקספורד עם בידוד פוליאורטן ציפוי, יציב וגמיש.את כריכות עמיד למים עבור שק החבטות חיזקו עמיד למים תפור התפרים כדי להבטיח שהיא לא תדלוף ולא להיקרע.את עומדת אגרוף הכיסוי מספק הגנה טובה יותר גם בחוץ, בצורה יעילה במניעת שק החבטות מפני הזדקנות או הורס עם מזג האוויר.לטווח ארוך הגנה של אגרוף התיק אלמנטים כמו אבק, מים, אור שמש, שריטות.

לא רק dustproof, את אגרוף עומד שק החבטות כיסוי עמיד למים, windproof ונגד לחות ושמש, בידוד פנימי גיבוי גורם חיצוני אגרוף כיסוי עמיד למים, הגנה מפני השמש, מונע אבק מחלחל דרך שק החבטות חיצונית כיסוי.שרוך במכפלת להדק את שעמד חופשי שק אגרוף כיסוי עבור התאמה נאותה, מונע מפוצץ משם בסערה.

חיצונית עמיד למים לחפות על שק אגרוף מתכוונן עם שולי סגירת רוכסן, 2 מחוזק ידיות בצד גורם חיצוני כבד, שקית כיסוי קל לשים על ולהמריא במהירות, פשוט להרים את עצמאי שק החבטות מגן כדי לכסות את החלק העליון של שק חבטות, zip זה למשוך את צייר מחרוזת.

את עצמאי כבד שק החבטות הכיסוי מציע עיצוב מסוגנן זה יהיה להתאים את העיצוב של רוב החדר, מציעים מבט חדש, את מקורה אגרוף שק הכיסוי אטרקטיבי לחפות מביך התיק, המראה הופך את עמוד שק החבטות כיסוי מגן פחות מתבלט בפינה איפה זה להיות מאוחסן.

צבע:שחור

חומר:בד אוקספורד

גודל: 34 x 148cm

תכולת חבילה:

1 x עומד אגרוף שקית כיסוי

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך