במלאי

1Pc סלים אוויר היד תמיכה רצועה מתכווננת פרק כף יד לעטוף רצועה תמיכה, הקלה על דלקת פרקים פרק כף היד אימון כושר רצועות כאב Wri M5K4

(0)
₪7.52 ₪12.50
Sku: w3139
קטגוריה: כושר & גוף הבניין
צבע:

תיאור מלא

תיאור:

חומר: ניילון

גודל:המליץ היקף פרק כף היד: 5-7.8 אינץ '/ 13-20 ס " מ

צבע:כמו תמונה

1. לנשימה בד: מוצר זה משתמש דק לנשימה חומר, אשר יכול לשמור על פרק כף היד שלך יבש ומרענן גם בקיץ החם.וזה מאוד רך וקל משקל, מתאימה יותר לעור שלך.

2. עיצוב ארגונומי: רצועות שלנו עוצבו בקפידה כדי להיות מתאים עבור נשים וגברים כאחד, גורם להם פתרון מתאים לכולם.בין אם אתה צודק המגיש או שמאלה כד, אתה יכול בנוחות ללבוש שלנו הרצועות משני היד מבלי לדאוג לגבי תאימות.

3. להקלה על כאב האגודל של היד: זה מגן מכשיר מושלם עבור דלקת פרקים, דלקת בגיד, וחוזר על עצמו לחץ פציעות, והוא יכול להקל על כאבים בשורש כף היד והאגודל.

4. רחב יותר הגנה טווח: ניסיון הגנה משופרת עם גודל רחב יותר אפשרויות.הגדלת הכיסוי שלה מספק תמיכה חזקה, מה שהופך את זה בחירה מצוינת להקלה על כאבים הנגרמים על ידי מחלות מפרקים, כגון דלקת בשורש כף היד, כף היד זן.

5. מתאים לאירועים שונים, כגון בייסבול, טניס, כדורסל, גולף, באולינג, כדור עף, יוגה, בישול, עבודה, נהיגה, צמידים ב-מידה אחת מתאימה לכולם (מתאים היקף פרק כף היד: 15-23 ס " מ), עם שמאל, יד ימין להבחין.

הערה

1. כפי שכולנו יודעים ,מחשבים שונים להציג צבעים בצורה שונה,צבע המוצר בפועל עשוי להשתנות מעט מן התמונות הבאות.

2. אם אתה מרגיש קשה לבחור את גודל ,אתה יכול להרגיש חופשי לפנות שאנחנו ייתן לך הצעה,אבל זאת התייחסות בלבד.

3.אנחנו יכולים לקבל פריטים מעורבים,צבעים וגדלים סדר.יותר גדולות, יותר הנחה.

חבילה כוללת:

1 יח ' * פרק כף היד רצועת תמיכה

הלו, חבר ' ה, תודה לך על ביקור בחנות.יש כל כך הרבה שימושי וזול פריט בחנות שלנו.אם אתה צריך עוד פריט זה ,אתה יכול לפנות אלינו.אנו נותנים לך את המחיר הטוב ביותר.השאירו הודעה!

  • חומר : ניילון
  • מספר הדגם. : היד תמיכה הרצועה.
  • מקור : סין
  • ישים אנשים : למבוגרים

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך