במלאי

10pcs טבעי אקליפטוס עלה גדול סניף עשיר פרחים מיובשים החווה הסדר בוהו עיצוב הבית השתמר עלי אקליפטוס

(0)
₪43.75 ₪79.52
Sku: w362376
קטגוריה: לבית ולגינה
צבע:

תיאור מלא

סה "כ אורך: כ-40-60 ס" מ

תכונה:ירוק להגנת הסביבה

השתמש פרחים באיכות גבוהה כדי לצבוע ויבש.

עמידות, אמיתי, טבעי מאשר מלאכותי פרחים, יכול לשמש ברציפות במשך יותר משנה אחת, לא כפוף עונתית הגבלות, בדרך כלל אינו דוהה.

אירוע:חג המולד, חג הפסחא, יום האב, סיום לימודים, ליל כל הקדושים, שנה חדשה, חג ההודיה, חג האהבה, אחרים, הביתה חתונה הבית חיים גן חדר המסיבה.

הערה:

צבע את תהליך הקליטה: ירוק כהה, ירוק, חלודה, אדום, צהוב ירוק.

צבע הלבנת תהליך: צהוב, אדום, כתום, ורוד, לבן

מוצר זה עושה שימוש בשני תהליכים שונים כדי לצבוע אקליפטוס.צבע ספציפי ניתן לראות את הטקסט לעיל.אם אתה קונה בצבעים שונים, זה יהיה שונה.נא לא להשתמש זה סיבה סכסוכים.

לרכוש הערות

יש במפעל החברה שלנו.אנו מייצרים נשמר פרחים,פרחים מיובשים,ריד,פרחים מלאכותיים על ידי עצמנו.יש לנו 50 אנשי צוות כדי לייצר פרחים יבשים ו מונצח פרחים התחרותיות ליבה : מקצועי פרח צוות התכנון, אריזה מעצב צוות מקצועי, צוות לוגיסטיקה, הנחיה שירות לקוחות.

1.המשלוח-המשלוח יהיו מסודרים 1-5 ימים אחרי הכסף, להיות מאושר.מידע מעקב יינתן תוך 2-7 ימים לאחר שהמוצר נשלח.

2.לב-מסי יבוא,מסים וחיובים אינם כלולים המחיר לפריט או דמי משלוח.חיובים אלה הקונה אחריות.אנא בדוק עם המדינה שלך של משרד מכס כדי לקבוע מה עלויות נוספות יהיה לפני הקנייה.

3.החזר-אם אתה לא קיבל את המוצר בסוף משוער, זמן משלוח,אנא צור איתנו קשר כדי לפתור את זה לפני שאתה פותח מחלוקת.אנו מתחייבים לשלוח סחורות או החזר תשלום מלא אם זה לא מועבר בתוך מובטח משלוח משך.

4.ואנחנו גם תמיכה ירידה משלוח,אתה יכול ליצור הזמנות בחנות שלי ולמלא את הלקוחות הכתובת.כאשר אתה קונה יותר מאשר סכום מסוים, נשתמש DHL לשלוח לך.אם אני משתמש DHL לשלוח, אז תקבל חבילות ב-5-7 ימים.

5.משוב-(1)אם אתה לא מרוצה עם הסחורה(בעיה באיכות,גודל הבעיה,חומר בעיה),אנא אל תהסס פשוט לפנות אלינו,אנחנו נגיב בהקדם האפשרי כדי לתת לך פתרון מושלם.

(2)אם אתה אוהב את המוצר שלנו,מקווה שאתה יכול לתת לנו חמישה כוכבים.זה יהיה חשוב לנו אם אתה יכול לקחת דקה 1 כדי לעזור לחלוק את האהבה על ידי עוזב אותנו ביקורת כנה :)

  • מפרט : 10pcs
  • מותג : YN היי פרח ליהנות מהחיים שלך
  • אירוע 2 : בבית החתונה בבית חיים גן חדר המסיבה.
  • אירוע 1 : חג המולד, חג הפסחא, יום האב, סיום הלימודים., ליל כל הקדושים, שנה חדשה
  • אירוע 3 : פרחים מיובשים
  • סה " כ אורך : על 40-60 ס " מ
  • אירוע 4 : פרחים מלאכותיים

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך