במלאי

טבולות, משאבת המים 25W חיצונית עמידה מזרקת מים משאבת אקווריום בריכות נוי מזרקות אקווריום האיחוד האירופי Plug 220V 1200L/H

(0)
₪80.47 ₪138.72
Sku: w467510
קטגוריה: לבית ולגינה
צבע:

תיאור מלא

טבולות, משאבת המים 25W חיצונית עמידה מזרקת מים משאבת אקווריום בריכות נוי מזרקות אקווריום האיחוד האירופי Plug 220V 1200L/H

תכונה: 1. נוח ושקט: שלנו משאבות העבודה בשקט ובצורה חלקה, ומאפשר לכם ליהנות מרגיעה, רגועה פעם, יושב על הספה וצופה הדגים לנוע בחופשיות למעלה ולמטה.

2. אקווריום אביזרי: המשאבה יש צריכת חשמל נמוכה, מהירות ממוצעת, פעולה אמינה, לא להפריע את הדג, רק גורם להם לשחות מאושר יותר ומהנה יותר.

3. רב-תכליתי: משאבה טבולה לשפכים ברציפות אספקה קבועה השטף כדי לעזור לך להפיץ את האקווריום וליצור אקווריום טבעי בעולם עבור הדגים.

4. מתכוונן השטף: את טבולות, משאבת המים מצויד השטף שסתום, אשר יכול באופן חופשי להגדיר את השטף, ולכל היותר פלאקס 1200L/ה.

5. יישום: אקווריום, מזרקה משאבת הוא אידיאלי עבור בגודל בינוני אקווריום קטן, בריכות, מזרקות, מים אביב לאמנות, גנים, אקוופוניקה, חקלאות ימית, וכו'.

מפרט:

סוג פריט: משאבה טבולה לשפכים

חומר: ABS

גודל:

משאבת מים: Approx. 5.5 x 6.8 " x 8cm/2.2 x 2.7 x 3.4 ב

זרבובית:

13: Approx. 5.1

8.5: Approx. 3.3.

תקע: האיחוד האירופי Plug 220V

חשמל: 25W

Hmax: 2.0 מ'

Qmax: 1200L/H

תכונות: פונקציה רב, רב תכליתי, צריכת חשמל נמוכה, רעש נמוך, מהירות ממוצעת, פעולה אמינה, חיי שירות ארוכים, קל לפירוק וניקוי, לבין תחזוקה נוחה.

רשימת החבילות: 2 x חרירי

1 x משאבה טבולה לשפכים

הערה: בבקשה לאפשר כמה שגיאות עקב מדידה ידנית.

כיצד להשתמש: 1. מאז אקווריום הוא סוג הצוללת, את אקווריום צריך להיות שקועים לחלוטין במים לפני כוח כדי למנוע את אקווריום לשרוף החוצה.אין עומס פעולה אסורה.ריצה באוויר במשך זמן רב יהיה לקצר את חיי השירות ולגרום הרבה רעש, בבקשה לנתק את החשמל כאשר מחליפים את המים. 2. מאז כל המשאבות צריך להיות מקצועי נבדק על ידי היצרן לפני הלידה, אם המשאבה מתקבלת מכיל כמות קטנה של מים, נא לא לדאוג, כמות קטנה של מים הוא עזב אחרי מקצועי מים בדיקות, וזה נורמלי.זה חדש ונורמלי המשאבה. 3. אם המשאבה היא תקועה על ידי בוץ, זבל, מלח ים, וכו'., צריך לנקות עם מים נקיים לפני השימוש.

4. קצת שמן סיכה יתווספו הפנימי פיר כדי להבטיח את המנוע פועל היטב.אם תמשיך רגיש דגים או צמחים, בבקשה להשתמש בו אקווריומים אחרים לזמן קצר לפני שהוא עובר אותו לתוך האקווריום.אם המוצר פתאום מפסיק לעבוד או עושה רעש, זה יכול להיגרם על ידי פסולת חוסם.בבקשה לנקות אותו באופן קבוע, או להוסיף קצת שמן זית הרוטור.

  • מקור : סין
  • מתח : 220V
  • מקור כוח. : תשלום
  • צורה קבועה : יושב
  • מותג : EECOO

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך