במלאי

אוזן שחיינים ייבוש טיפות טיפות אוזניים עבור שחיינים האוזן למבוגרים לכאב אוזניים טיפות אוזניים טיפות אוזניים סתומות מהר טבעי

(0)
₪109.78 ₪219.57
Sku: w544869
קטגוריה: יופי ובריאות
צבע:

תיאור מלא

תכונות:

זה טיפות אוזניים עבור שחיינים האוזן לנקות את האוזניים אחרי שחייה לעזור לייבש את המים באוזניים

האוזן שעווה להסרת טיפות להקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי מים סתמה את האוזניים.

זה לשטיפת אוזניים הוא עדין ובטוח ניקוי פתרון עבור כל המשפחה.

תוכן 20ml

קצת טיפים:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור מקיף, ואת כישורי הצילום, התמונות של מוצרים מסוימים ייתכן שיהיה קל הבדל צבע, והצבע הוא כפוף המוצר בפועל!

2. בבקשה לאפשר קלה בשל הבדלים בגודל שונה ידנית מדידות.

3. ההשפעה של שימוש משתנה מאדם לאדם, נא להפסיק להשתמש בו אם אתה מרגיש לא נוח.

רשימת מוצרים

האוזן שעווה להסרת טיפות*1

ראה עוד פרטי המוצר

1.【עוזר לייבש את האוזניים 】לאחר שחייה, לנקות את האוזניים עם אלה טיפות אוזניים עבור שחיינים האוזן כדי לעזור לייבש את המים שם מגן של שחיינים האוזניים מפני אי הנוחות שנגרמה על ידי מדי מים.

2.【יעיל ניקוי】הוא אידיאלי עבור שגרת ניקוי אוזניים ניקוי, מים עומדים, או שעווה באוזן.זה יכול להיות מסוכן. השתמש מקלון צמר גפן באוזן.עם שחיינים האוזן טיפות ייבוש, ניקוי האוזניים שלך מעולם לא היה קל יותר.

3.【להפחית סינוס לחץ】האוזן שעווה להסרת טיפות להקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי מים סתמה את האוזניים.קל לשימוש טיפות לשטוף ולייבש את האוזניים כדי להסיר מים עומדים להקלה מהירה על פי סתום, כאבי אוזניים.

4.【היקף יישום】Eardrops על האוזן יכול לשמש עבור הכלב האוזן לשטוף או מבוגר האוזן הילד לטיפול.זה לשטיפת אוזניים הוא בטוח, תכשיר ניקוי עדין עבור המשפחה כולה.מעולה לשימוש בבית או אחרי פעילויות מים

5.【קומפקטי אור נוסף】למבוגרים כאב אוזניים טיפות קטנות מאוד ולא מעודן.בכל עת, בכל מקום, זה יכול להיות לשים אבק-הוכחה תיבת אחסון או בתיק, והוא יכול לשמש בקלות בכל פעם אנחנו צריכים את זה.

  • מספר הדגם. : סיעוד המהות.
  • חומר : סיעוד המהות.
  • מקור : סין
  • סוג : תיקון רגל

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך