במלאי

10 מ " ל שמן אתרי קמומיל רומאי להקלה על מתח שינה הרפיה אקטואלי להשתמש על עור רגיש בחילות הקלה משלוח חינם

(0)
₪144.05 ₪161.84
Sku: w545351
קטגוריה: יופי ובריאות
צבע:

תיאור מלא

ברוכים הבאים לחנות שלנו:

1. לפני הרכישה, אנא להיות חסיד, לקבל את קופון ולרכוש שוב,

2, יום 1 -2 ימים משלוח, אם עדיין לא קיבלת את המוצר עד סוף תקופת לידה, אנא פנה אלינו, אנו נותנים לך תשובה מספקת,

מאחל לך חיים מאושרים

שים לב: בעקבות קפדנית מכס, מומלץ לבחור את:מהר יכול לעבור את הבדיקה, להגיע הביתה במהירות.

"Cainiao סטנדרטי עבור סחורה מיוחדת" ,

"Cainiao שומר משלוח עבור סחורה מיוחדת",

"Cainiao סטנדרטי - ס "ג אייר",

"TOPYOU"

מתוק עשבוניים שלנו - קמומיל רומאי, שמן מקרין מתוק עשבוניים ארומה כאילו אתה מריח קמומיל פרחים.עם רמזים של תפוחים, כמו הערות, את שמן קמומיל שמן אתרי מרגיע אותך מבפנים ומשכך גירויים בעור.עבור מפזר או אקטואלי - לפזר הרומית שמן אתרי קמומיל אורגני כדי להרגיע את נסער גוף ונפש עבור שינה שלווה, או תערובת קמומיל שמנים אתריים עם הספק שמנים להרגעת עור רגיש.ללא מתח לישון שלנו - מדולל Chamomille שמן עוזר כדי להקל משם מתח לשינה עבור אמבטיה עם ארומה מרגיעה, הקלות אותך לתוך חלומות על ימים טובים יותר מחר.ניסיון נח ימים, להיות חופשי מדאגות עם שמנים אתריים קמומיל.להרגיע את העור גירוי - הבוטני חומרים מזינים של שמן קמומיל לעור עדין מספיק כדי להקל על יובש ואדמומיות על עור הפנים, עבור עור הקרקפת ואת העור, הקלה על כאב.קבלו את חלקה כמשי העור עם שמנים אתריים קמומיל רומאי על העור והשיער.

מרכיבים טבעיים - טהור, שמן אתרי קמומיל רומאי כיתה טיפולית אורגני טהור 100% שנקטפו באיטליה אדים מזוקקים לשלמות.זה אורגני, שמן אתרי קמומיל הוא נהדר עבור ארומתרפיה, על הכאב, על defusser, על הכנת נרות, נרות, סבון עושה, החל aceite de manzanilla על העור אורגני או להשתמש כמו שמן קמומיל עבור צמיחת השיער.

משלוח: 1. תהליך ההזמנה זמן לאחר התשלום אושר. 2. אנחנו רק הספינה אישר הסדר כתובת.ההזמנה שלך לכתובת חייב להתאים את כתובת המשלוח שלך. 3. בנסיבות רגילות, יש לנו במלאי ואתה יכול ספינה בתוך 1-2 ימים, אם זה במלאי, זה יישלח תוך 3-4 ימים. 4. אם אתה לא מקבל את הסחורה במסגרת זמן האספקה, אנא צור איתנו קשר.אנו לעקוב אחר המשלוח מצב ולהגיב מוקדם ככל האפשר.המטרה שלנו היא לספק את הלקוחות! 5. בשל מלאי מצב וזמן ההבדל, אנו בוחרים לספינה הראשונה שלנו זמין מחסן עבור משלוח מהיר.משוב: 1. אם אתה מרוצה עם השירותים שלנו ומוצרים, אני מקווה שאתה יכול לתת לנו 5 כוכבים משוב חיובי.התמיכה שלך הוא בעל חשיבות רבה עבורנו. 2. אם יש לך שאלות או בעיות, אנא צור איתנו קשר לפני שעזבתי ניטראלי או שלילי משוב.אנחנו נעזור לך לפתור אותה ולעשות אותך מרוצה. 3. אנחנו נשיב לך תוך 24 שעות, אם לא תקבל תשובה במהלך תקופה זו, בבקשה לשלוח אותו שוב.טיפים: בנוסף, אם אתה אוהב את החנות שלנו, אנא הוסף את החנות המועדפת שלך בחנות, אתה יכול לקבל החדשה לאחסן מידע הנחה מידע בזמן, ואתה יכול גם לשתף החנות שלנו עם החברים שלך.

  • המרכיב : תמצית קמומיל
  • שמן אתרי מסוג : מתחם שמן אתרי
  • מספר תעודת : 2019129498
  • מספר חתיכות : יחידה אחת
  • GZZZ : YGZWBZ
  • מותג : LANBENA
  • מספר הדגם. : מפרטים רגיל
  • הסמכה : GZZZ
  • מקור : סין
  • סוג פריט : שמן אתרי
  • מדינה/אזור של ייצור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך