במלאי

תחת הכיור מחצלת 34X22 סנטימטר עמיד למים מתחת לכיור מחצלות עבור מטבח גמיש סיליקון מתחת לכיור מגן הקבינט מגש

(0)
₪127.80 ₪170.42
Sku: w558616
קטגוריה: לבית ולגינה
צבע:

תיאור מלא

[גודל & קיבולת הזה גדול במיוחד 34 ס מ x 22 סנטימטר מתחת לכיור מזרן מתאים סטנדרטי 36 אינץ מטבח או ארון אמבטיה. 1 סנטימטר גבוה, השפה של המזרן יכול להכיל עד 2 ליטר של מים.מעולה קיבולת יקנה לך הרבה זמן לתקן דולף או כל בעיה אחרת.

[גמישה סיליקון & חור הניקוז העיצוב שלנו תחת הכיור עמיד למים שטיח זה עשוי באיכות גבוהה סיליקון רך,אשר יכול להיות מקופל לתוך הארון,קל לפתוח להתאים את הארון בצורה מושלמת,לא קל לעוות,לעקם או סלסול;לכיור מחצלת יש ייחודית חור ניקוז מהירה ניקוז מבלי להזיז את השטיח.

[להגן על ארונות]מחצלת מתחת לכיור, עם רך, משטח שטוח,קל למחוק את כל תקופות,מלא חומר עמיד למים יכולים להגן טוב יותר על הארונות שלך מפני נזק שנגרם על ידי נזילות,דליפות, כתמים, שריטות,לשמור ארונות שלך נקי ובריא.

[קל לנקות את & לשמור]עמיד במים ושמן עמיד תכונות לאפשר לכם למחוק את מים, שמן או כתמים בקלות.למנוע לחות מן המשפחה שלך ולספק בריא לסביבה.שומרת את הקבינט תמיד יבש, נקי, חדש גם אחרי שנים.מה זמן וגם לחסוך כסף.

[רב תפקודי זה חלל גדול מתחת לכיור מזרן לא מתאים רק ארונות מטבח,אבל מתאים גם ארונות אמבטיה,שירותים דלפק תחתיות או עבור חיית המחמד, האכלה מחצלות,כלי מחצלות, מלאכה מחצלות או כל הזדמנויות אחרות, כדי למנוע בלגן נשפך לשמור על רצפות נקיות & יבש.

גודל: 56 x 86 x 2.5 ס " מ

חומר: סיליקה ג ' ל

צבע: אפור

תכולת חבילה:

1 x מתחת לכיור מחצלת

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • סגנון : סגנון מודרני
  • צורה : מלבן
  • מקור : סין
  • חומר : סיליקון

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך