במלאי

המשרד בכיסא גלגלים PU בכיסא גלגלים סט של 5 גלגלים כיסאות במשרד, 11 מ "מ X 22 מ" מ עט, אוניברסלי עמיד המשרד בכיסא גלגלים

(0)
₪123.42 ₪158.25
Sku: w7369
קטגוריה: ריהוט חדר האוכל
צבע:

תיאור מלא

קשה קומה גלגלים על כסאות משרדיים.שימו לב: גזע בגודל של כיסא משרדי קיק אשר מתאים ביותר הכסא מותגים, בבקשה למדוד ולאשר את חיבור ה-pin של הישן שלך הכיסא מתגלגל לפני הרכישה כדי לוודא כי גודלו של הכסא גלגלים מתאים את הכיסא במשרד.

שקט במשרד כיסא גלגלים - לא קומה הגנה מחצלת נדרש או הכיסא במשרד ביסוד: משטח רך של אלה החלפת גלגלים כיסאות במשרד מגן על הרצפה ואינו שריטות, כתמים או נזק את שטיח הרצפה.אתה יכול לדאות ללא דאגות ובבטחה על מגוון רחב של רצפות, לתפקיד רעפים, רצפות פרקט, למינציה, עץ, שיש, גרניט, אבן, בטון או רצפות ויניל.

חוויה נעימה עם כיסא גלגלים עבור פרקט שלנו - עמיד הכיסא גלגלים על רצפות קשות, מיסבים מדויקים ועמידים.זה המשחקים שהכסא יכול לשאת עומסים של עד 295 ק "ג (650 ק" ג).בשל הביצוע מעולה של המשרד כיסא גלגלים, את הכיסא במשרד לחמניות כמעט בשקט ברוב המצבים, אשר מציע לכם סביבה שקטה ללימוד או משחק.

תכליתי המשחקים כיסא גלגלים - מתאים למרבית כיסאות במשרד, רוב הרהיטים עם הרכבה סיכות.קל להתקין, אתה לא צריך להשתמש בכלים, פשוט לצרף את הכיסא במשרד ההגה הרכבה חריץ של הכיסא במשרד או רהיטים אחרים, ואתה יכול לקבל משרד חדש הכיסא בעוד כמה דקות.זה התחליף המושלם גלגלים למשחקים כיסאות, כיסאות במשרד, אצילי כיסאות, ללמוד רהיטים, כיסאות במשרד, ריהוט משרדי אחרים.

גודל: קוטר 7.5 ס " מ

חומר: PU

צבע: שחור

תכולת חבילה:

5 x שקוף קסטר

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.

  • מקור : סין

ביקורות של לקוחות

העגלה שלך (0)

אין לך פריטים בסל הקניות שלך